Piegādes un atgriešanas noteikumi

Saņemšana mūsu noliktavā: 0,00 €

Pasūtītās preces Jums ir iespēja saņemt mūsu noliktavā - Kaivas 49a, Rīgā

Darba laiks:

Darba dienas: 18:00-20:00

Smartpost (Itella) pakomāti 

Pakalpojuma izmaksas piegadei Latvijā: 1.79 €

Pakalpojuma izmaksas piegadei Lietuvā, Igaunijā: 4.50 €

Pasūtījumiem virs 15 € pakalpojums ir BEZMAKSAS - Latvijā, 35 € - Lietuvā, Igaunijā. 

DPD pakomāti 

Pakalpojuma izmaksas piegadei Latvijā: 2.50 €

Pakalpojuma izmaksas piegadei Lietuvā, Igaunijā: 5.00 €

Piegādes termiņš: 1-5 darba dienas ( ja prece ir veikalā) kopš pasūtījuma veikšanas.

Pasūtītās preces iespējams saņemt Jūsu izvēlētā pakomātā. Sūtījumu no pakomāta var izņemt katru dienu, 24 stundas diennaktī. Sūtījuma saņemšanai nepieciešams individuāls durvju kods, kas klientam tiek nosūtīts īsziņā/e-pastā. Pēc durvju koda ievadīšanas pakomātā, atveras tā skapīša durvis, kurā ievietots Jums adresētais sūtījums. Ja septiņu dienu laikā sūtījums no pakomāta nav izņemts, tas tiek nosūtīts atpakaļ preču nosūtītājam.

Kā man atgriezt preci?

Ja pasūtītā prece Jums neder, nepatīk vai vienkārši esat pārdomājis, Jūs varat to atgriezt vai samainīt pret citu 30 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Atgriešana un apmaiņa tiek piemērota tikai jaunām un nelietotām precēm oriģinālajā iepakojumā un ar ražotāja oriģinālajām preču zīmēm.

Vai manai precei ir garantija?

Ja pasūtītā prece Jums neder, nepatīk vai vienkārši esat pārdomājis, Jūs varat to atgriezt vai samainīt pret citu 30 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

 Garantija uz visām precēm darbojas 24 mēnešus no preces iegādes brīža, ja ir saglabāts pirkuma čeks/bankas maksājumu apliecinošs dokuments.

Garantija nedarbojas sekojošos gadījumos:

• ja nav saglabāts preces čeks (bankas maksājumu apliecinošs dokuments);

• ja nozaudētas atsevišķas preces detaļas (furnitūra, rāvējslēdzējs, josta u.c.);

• ja defekts radies, izmantojot preci tādiem mērķiem, kam tā nav paredzēta;

• ja defekts radies ķīmisku vielu vai mehāniskas iedarbības rezultātā;

• ja defekts radies nepārvaramas varas apstākļu (force majeure) vai nelaimes gadījuma rezultātā;

• ja prece bijusi pakļauta remontam.