Piegādes un atgriešanas noteikumi

Saņemšana mūsu noliktavā: 0,00 €

Pasūtītās preces Jums ir iespēja saņemt mūsu noliktavā - Kaivas 49a, Rīgā

Darba laiks:

Darba dienas: 18:00-20:00

UNISEND / Smartpost Itella pakomāti 

Pakalpojuma izmaksas piegadei Latvijā: 1.75 €

Pakalpojuma izmaksas piegadei Lietuvā, Igaunijā: 2.80 €

Pasūtījumiem virs 15 € pakalpojums ir BEZMAKSAS - Latvijā, 35 € - Lietuvā, Igaunijā. 

Apmaksa pie saņemšanas UNISEND pakomātos. Pakalpojuma maksa: 2 EUR – LV, 3 EUR – LT, EE.

DPD pakomāti 

Pakalpojuma izmaksas piegadei Latvijā: 2.50 €

Pakalpojuma izmaksas piegadei Lietuvā, Igaunijā: 5.00 €

Piegādes termiņš: 1-5 darba dienas ( ja prece ir veikalā) kopš pasūtījuma veikšanas.

Pasūtītās preces iespējams saņemt Jūsu izvēlētā pakomātā. Sūtījumu no pakomāta var izņemt katru dienu, 24 stundas diennaktī. Sūtījuma saņemšanai nepieciešams individuāls durvju kods, kas klientam tiek nosūtīts īsziņā/e-pastā. Pēc durvju koda ievadīšanas pakomātā, atveras tā skapīša durvis, kurā ievietots Jums adresētais sūtījums. Ja septiņu dienu laikā sūtījums no pakomāta nav izņemts, tas tiek nosūtīts atpakaļ preču nosūtītājam.

Kā man atgriezt preci?

Ja pasūtītā prece jums neder, nepatīk vai vienkārši esat pārdomājis, jūs varat to atgriezt vai apmainīt 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Apmaiņa un atgriešana ir iespējama tikai precēm, kas nav lietotas, ir jaunā stāvoklī, oriģinālajā iepakojumā un ar ražotāja oriģinālajām birkām.

Preču atgriešana iespējama, izmantojot Smartpost Itella, UNISEND un DPD pašapkalpošanās termināļus.

Preces atgriešanas izmaksas atbilst spēkā esošajiem Smartpost Itella, UNISEND un DPD tarifiem.

Sagatavoto sūtījumu nogādājiet uz jebkuru jums ērtu termināli. 

Vai manai precei ir garantija?

Visām precēm tiek nodrošināta kvalitātes garantija saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu. Apģērbiem garantijas termiņš ir 2 gadi no preces saņemšanas brīža.

Garantija attiecas uz ražošanas defektiem (piemēram, vīlēm, audumu, furnitūru), taču tā nav spēkā dabīga nolietojuma, nepareizas kopšanas vai mehānisku bojājumu gadījumā.

Garantija nedarbojas sekojošos gadījumos:

• ja nav saglabāts preces čeks (bankas maksājumu apliecinošs dokuments);

• ja nozaudētas atsevišķas preces detaļas (furnitūra, rāvējslēdzējs, josta u.c.);

• ja defekts radies, izmantojot preci tādiem mērķiem, kam tā nav paredzēta;

• ja defekts radies ķīmisku vielu vai mehāniskas iedarbības rezultātā;

• ja defekts radies nepārvaramas varas apstākļu (force majeure) vai nelaimes gadījuma rezultātā;

• ja prece bijusi pakļauta remontam.